Tuesday, January 12, 2010

Saya SGT salute DGN mereka!!!!!!!!

dr atas: saye yg suke enterprem,iwan,wan,kema
dr bwh:nurul dan anak buahnye,angah ,minang dan anaknye
lps majlis wan & iwan kami ke majlis sepul bidin.



gambar diatas merupakan gambar majlis persandingan wan zarina dan ahmad ridzuan yg kedua2 mereka merupakan teman aku ketika bersekolah di SMK SAA...aku kenal wan dr form1 tp mula rapat pd thn 1999 ketika f4. iwan pulak aku kenal ms kitorg sama2 masuk f6 kt SMK SAA.
sepatutnya dr awal lg aku upload cite ni sbb majlis dorg ni pd 26/11 yg lps..tp memandangkan aku ni bz semanjang jd xdptla nk upload...agak basi tp apa salahnye aku nk berkongsi crita..

mengapa aku salute dgn dorg?? kesetiaan mereka slps bertahun2 bersama...percintaan mereka ni sbenarnye adalah percintaan rasia...aku xpasti bile dorg bercinta tp yg pasti diantara lower 6 hingga upper6. percintaan dorg ni mmg xde sape yg tau..ms tu masing2 ade peminat masing2...si iwan ms tu menjadi kegilaan sorg dr teman kami yg akhirnya agak frust bile mengetahui yg dorg ni bercinta dlm syp...si wan pulak biaselah 'perempuan melayu terakhir' katakan, juga mempunyai peminat dikalangan kami..tp tulah..akhirnya selepas 7@8 thn bersama akhirnya bersatu juge...

tahniah buat mereka....xsangka cinta monyet juge bole bersatu...skrg ni pon mereka masih terpisah kerana kekangan tugas..wan yg merupakan lecturer kolej PTPL masih lg di Shah Alam, manakala si iwan pulak bertugas sbg guru di SMK Kelapa Sawit,kulai Johor..apepon tahniah buat kedua2 teman aku ni...semoga dipanjangkan jodoh dan dipermudahkan rezki..INSYAALLAH.

6 comments:

  1. wanie..
    wahh...welcome to d club! huuu..
    rajin2 laa berblog! (jgn jd cam aku..maleh gille nak apdet!) hehhehe...

    aku akan add link kamu!
    sile taouch up2 sket layout blog ini ya! (cehh..pandai nak ngajo org!) ;p
    btw, wan kawen bukan bulan 11 laaa...bulan 12 maaaa....salah type kah ko? ke lupe no 12 cane??? hihihiihi...

    ReplyDelete
  2. yelah..salah taip suda...
    masih under contruction lg...aku akan cube touchup lps nih...huhuhuhuhuhhu

    ReplyDelete
  3. aku x di jemput kemajlis ini..azley jainuddin

    ReplyDelete
  4. azley ke?mcmane ko bole x dijemput...kan ko bespren iwan..

    ReplyDelete
  5. entah lah......xpa....aku je anggap dia bestpren kot...x pa...aku masih anggap dia kawan aku...

    ReplyDelete
  6. bunyik mcm merajuk...think positive...maybe dorg lupa..masing2 bz...jgn majuk2 ye..nnti cpt tua....

    ReplyDelete